Ekrandan Haberler - 14-21 Aralık 2015 - Beklenen Kral

21 Aralık 2015 Pazartesi

Ekrandan Haberler - 14-21 Aralık 2015


Haber Başlıkları
- Muhteşem Yüzyıl Kösem (Beren Saat göründü)
- Analar ve Anneler (Final)
- Kara Ekmek (Final)
- Göç Zamanı (İkinci tanıtım geldi)
- Kara Kış/Kış Güneşi (İsim değişikliği)
- Aşk Yalanı Sever (Kadroda yeni isimler)
- Yeter (İki tanıtım birden)
- Kördüğüm (İkinci tanıtım geldi)
- Hayat Şarkısı (İlk tanıtım geldi)
- İkisi de Nikahlım (Yeni dizi)
- Hanım Köylü (Yeni dizi)
- Survivor 2016 (Üçüncü isim belli oldu)
- İşte Benim Stilim Ünlüler (Jüri değişikliği)

---

Muhteşem Yüzyıl Kösem - Star TV

Başrollerinde Ekin Koç, Beren Saat, Anastasia Tsilimpiou, Hülya Avşar, Berk Cankat gibi isimlerin yer aldığı Muhteşem Yüzyıl Kösem'e, Beren Saat alınan düşük izlenme oranları sonrasında plânlanandan iki bölüm önce dahil oldu. Geçtiğimiz cuma akşamı, Kiralık Aşk'ın reklam arasında gösterilen ilk tanıtımla seyirciye duyurulan gelişme; ardından gelen ikinci tanıtımla ise taçlandırıldı. Şahsen iki tanıtımdan da etkilendim. Koç ve Saat'i de çok yakıştırdım. Tek sorun, ikinci tanıtımdan anlaşıldığı üzere bir zaman atlaması olmayacak da, bölüm kaldığı yerden devam edecekmiş hissinin aşılanması. Onu da izleyip göreceğiz. Umarım bu değişiklikten reytingler olumlu bir şekilde etkilenir...

Anastasia Tsilimpiou çok güzel bir performans ortaya koydu; doğruya doğru. Lâkin reji dilinin ağırlığı, senaryonun ara-sıra tıkanmalara meyletmesiyle en çok da onun başarısı gölgelenmiş oldu. Eğer ülkesine hemen dönmek gibi bir düşüncesi yoksa, kısa süre içerisinde başka bir yapımda onu kesinlikle görebiliriz. Tüm emekleri için teşekkürler...

---

Analar ve Anneler - ATV

Başrollerinde Okan Yalabık, Sinem Kobal, Hazar Ergüçlü ve Metin Akdülger'in yer aldığı Analar ve Anneler, ekran macerasına son veriyor... Anlattığı tarihin hissini bir türlü verememesi sebebiyle çokça eleştirilen dizi, ilk bölümünden itibaren aldığı düşük izlenme oranları ardından 24 Aralık Perşembe akşamı ekrana gelecek 9. bölümüyle 'erken' finalini gerçekleştirecek. Tüm ekibe emekleri için teşekkürler...

---

Kara Ekmek - ATV

Başrollerinde Özlem Yılmaz, Ushan Çakır ve Engin Hepileri'nin yer aldığı Kara Ekmek'ten de üzücü bir haber geldi. Dizi ikinci sezonunda bir türlü istenen izlenme oranlarını yakalayamayınca, kanal onun için de final kararı aldı. Buna göre dizi, yayınlanacak 37. bölümüyle ekran macerasını tamamlayacak. Tüm ekibe emekleri için teşekkürler...

---

Göç Zamanı - Star TV


Başrollerinde Vahide Perçin ve Talat Bulut'un yer aldığı Göç Zamanı'ndan yeni bir tanıtım daha geldi. Diğerine göre daha başarılı bir tanıtım olduğunu söyleyebilirim...

---

Kara Kış/Kış Güneşi - Show TV

Başrollerinde Aslı Enver ve Şükrü Özyıldız'ın yer aldığı, daha önce TV8'de ekrana geleceği söylenen ancak sonradan başlamadan Show TV'ye geçen Kara Kış'ın şimdi de adı değişti... Kore yapımı Resurrection'ın yerli uyarlaması olacak dizi, yayına Kış Güneşi adıyla çıkacak. Yeni isminden ziyade, kanal değişikliğinin doğru bir adım olduğunu düşünüyorum. Reytinglerini ister istemez etkileyecektir. Mâlum, TV8'in başarısız olduğu bir konu varsa o da dizi tutturmak...

---

Aşk Yalanı Sever - 

Mia Yapım'ın hazırlığında olduğu, My Girl isimli Kore dizisinden uyarlanan Aşk Yalanı Sever'in kadrosu şekillenmeye devam ediyor. İlk olarak Arif Erkin, Ünal Silver ve İlhan Şeşen'in açıklandığı kadroya şimdi de Ahmet Kayakesen ve Makbule Meyzinoğlu dahil oldu. Senaryosunu Deniz Hayriye Ersöz, Verda Pars ve Şeyda Delibaşı'nın kaleme aldığı dizinin henüz yayınlanacağı kanal ise belli değil. Onunla ilgili gelişmeleri de yakında öğreniriz sanıyorum...

---

Yeter - ATV



Başrollerinde Pelin Karahan ve Yurdaer Okur'un yer aldığı Yeter'den yayınlanan ilk tanıtımın ardından, geçtiğimiz hafta iki yeni tanıtım birden geldi... Tanıtımları başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Lâkin, dizinin tutup tutmayacağı noktasında endişe taşımıyor da değilim...

---

Kördüğüm - Fox TV


Başrollerinde Belçim Bilgin, İbrahim Çelikkol ve Alican Yücesoy'un yer aldığı Kördüğüm'den de ikinci tanıtım geldi. Farklı bir hikâyesi var ve ilgi çekici görünüyor. Bakalım, başladığında beklenen ilgiyi yaratabilecek mi...

---

Hayat Şarkısı - Kanal D


Başrollerinde Burcu Biricik, Birkan Sokullu, Ecem Özkaya ve Ahmet Mümtaz Taylan'ın yer aldığı Hayat Şarkısı'ndan ilk tanıtım geldi. Şahsen eğlenceli bir tanıtım olduğunu düşünüyorum. İlk tanıtımdan hikâyesine pas atılmasını ise çok sevdim. Merakla başlamasını beklemedeyim...

---

İkisi de Nikahlım - Fox TV

Başrollerinde Fikret Kuşkan, Şebnem Bozoklu ve Dolunay Soysert'in yer alacağı yeni bir dizi geliyor... Birbirini çok seven Perihan ve Metin'in bir otobüs kazası sonrası yolları ayrılır. Metin, uçurumdan düşen otobüste olan Perihan'ın acısıyla kahrolur ancak, hayat da akmaya devam ediyordur. Bir zaman sonra, "Kader böyleymiş" der ve yeni bir gönül macerasına yol alır. Lâkin, işler karışmaya çok yakındır... Farklı bir hikâye, şahsen benim ilgimi çokça çekti. Dizi, Ocak ayında Fox ekranındaki yerini alacak.

---

Hanım Köylü - Star TV

İnternette dolaşan haberlere göre Güzel Köylü'nün de yapımcısı olan Gold Yapım, Star TV için yeni bir Ege dizisi hazırlığındaymış. Dizinin başrolünde yer alacak isim bile netleşmiş; yine aynı yapım şirketinin dizisi Çilek Kokusu'nda boy gösteren Yusuf Çim başrolü kapmış. Henüz ortada resmi bir açıklama yok lâkin, yakında çıkar kokusu. Bekleyelim, görelim...

---

Survivor 2016 - TV8

2016 Şubat'ın da yeni sezonuyla TV8'de ekrana gelmeye hazırlanan Survivor'ın kadrosunda bir isim daha netleşti. Geçtiğimiz günlerde duyurulan yeni isim, sunucu Yunus Günçe oldu. Sivri bir karakter, adayı eminim karıştıracaktır. Ilıcalı yine kendince doğru bir karar vermiş...

---

İşte Benim Stilim Ünlüler - TV8

İşte Benim Stilim All Star'ın ardından hiç hız kesmeden ekrana gelecek olan, İşte Benim Stilim Ünlüler öncesi şok bir ayrılık haberi ortalığa düştü. İlk zamanlar doğrulanmayan bu haber ise geçtiğimiz günlerde, birinci ağızdan doğrulandı... 4 sezondur yarışın jüri koltuğunda oturan Nur Yerlitaş, yorgunluğunu bahane ederek İşte Benim Stilim Ünlüler jürisinde yer almama kararı verdi. Yapım şirketinin de yazılı bir açıklamayla doğruladığı bu kararın ardından, yarışmanın açıkçası zora düşeceğini düşünüyorum. Her ne kadar tamamen her şey ona bağlı değilse de, yarışın ayakta durmasındaki en önemli dinamo taşlarından birisiydi. Mutlaka etkilenecektir. Bakalım, neler olacak bundan sonra...

---

Beklenen Kral

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder